Stay away! Effecten van de Amsterdamse campagne gericht op drugs- en feesttoeristen

  • Intro
  • Iets voor u?
  • Inhoud
  • Praktisch

Kan een mediacampagne overlast voorkomen? De lessen uit de Amsterdamse Stay Away! campagne

De mediacampagne Stay Away! van de gemeente Amsterdam kreeg de afgelopen jaren veel aandacht.

Van I Amsterdam naar Stay Away! De gemeente Amsterdam heeft de afgelopen jaren verschillende maatregelen ingezet om overlast door feest- en drugstoerisme tegen te gaan. De mediacampagne Stay Away! sprong daarbij het meest in het oog. Wat waren de effecten van deze campagne? Hoe hing deze samen met andere maatregelen? En wat zijn de lessons learned tot nu toe?

Behoort u tot de doelgroep?

Voor iedereen die vanuit beleid of preventie geïnteresseerd is in bedoelde en onbedoelde effecten van campagnes.

In deze zomersessie op de Amsterdamse Wallen deelt campagnestrateeg Daniël Nagel van de gemeente Amsterdam de resultaten van de campagne en gaan we in gesprek over wat dit betekent voor andere activiteiten op drugspreventie en harm reduction.

Wanneer

22 augustus 14.00 – 17.00

Waar

In de Waag, Nieuwmarkt 4, Amsterdam

Prijs

€ 25,00 excl. btw

Algemene voorwaarden

Op alle trainingen en congressen van de Trimbos Academie zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Hierin staan ook de annuleringsvoorwaarden en de klachtenprocedure beschreven.